czwartek, 4 czerwca 2015

# 1 Day For Hair - Emolienowo

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj opiszę po krótce wczorajsze eksperymenty i widoczne po nich efekty. Chciałam, żeby moje włosy się nie puszyły, były wygładzone i błyszczące, więc postanowiłam użyć kosmetyków, w których składzie przeważają emolieny. Mój wybór padł na dawno nieużywany olejek z czarnuszki (w składzie parafina, olejek z czarnuszki i olej rycynowy), odżywkę do spłukiwania Garnier Oleo Repair, szampon rumiankowy oraz odżywkę w sprayu radical. Pielęgnację zaczęłam od nałożenia na mokre włosy olejku, który następnie zmyłam po godzinie szamponem rumiankowym. Po umyciu nałożyłam jeszcze na kilka minut maseczkę oleo repair, której skład bogaty jest w oleje, a następnie spłukałam. Włosy wyschły same. Niestety na początku były lekko spuszone, a co za tym idzie - plątały się. Mimo tego nie były suche, a wręcz nawilżone. Wtedy przypomniało mi się, że kiedyś używałam odżywek bez spłukiwania na suche włosy,  a to sprawiało, że były troszkę mniej spuszone. Zdecydowałam się na użycie odżywki Radical, która od dawna leżała nieużywana i szczerze przyznam - miała wylądować w koszu. Spryskałam nią lekko włosy a następnie rozczesałam. Efekt mnie zdecydowanie zachwycił. Włosy przestały się puszyć a do tego zyskały spory blask. Jak się okazało - mój dawny nieprzyjaciel stał się przyjacielem. Jedynie, czego mogę się przyczepić, to to, że włosy są jeszcze lekko niedociążone, w szczególności końcówki, :)
Zdjęcie robione w słońcu :)
Podczas lekkiego wiatru :)
Kosmetyki, których użyłam :)



1 komentarz:

  1. Piękne włosy :) Mi zawsze ciężko zmyć olej z włosów :( tylko te z SLS pomagają :( może dlatego ze mam malowane włosy.

    OdpowiedzUsuń